Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Ik wil kaartjes terugbrengen, kan dat?
Je kunt de kaartjes niet terugbrengen of je geld terugkrijgen. Wel kun je de kaarten ruilen voor een andere dag of een andere voorstelling als er nog plaats is. Mail of bel ons daarover.

Let op: heb je tickets gekocht voor een voorstelling die al is uitverkocht, dan kun je je tickets niet omruilen. Ook op de dag zelf is omboeken niet meer mogelijk.

Ik ben mindervalide, kan ik toch een voorstelling bezoeken?
De meeste voorstellingen van Karavaan zijn toegankelijk voor mindervaliden. Laat het ons van tevoren even weten op info@karavaan.nl, dan zorgen wij voor maatregelen op locatie.

Ik versta geen Nederlands, is dat een probleem?
Wanneer de taal geen probleem is, staat bij de voorstellingen vermeld Language no Problem.

Ik zit in een rolstoel, kan ik toch het festivalhart bezoeken?
Het festivalhart is rolstoeltoegankelijk en er is een invalidentoilet in het IJkgebouw.

Ik wil vriend worden van Karavaan, hoe werkt dat?
Wat tof dat je vriend wilt worden!
Alle informatie hierover vind je hier.

Zijn de voorstellingen geschikt voor kinderen?
Als voorstellingen van Karavaan geschikt zijn voor kinderen en families, dan benoemen wij dat specifiek bij die desbetreffende voorstellingen. Over het algemeen zijn onze locatietheatervoorstellingen niet gericht op kinderen. Uitzondering zijn ons voorstellingen op het festivalhart, Kinderkaravaan en ons familiefestival Grazende Zwaan.

Zoeken jullie nog vrijwilligers?
Ja, altijd, we hebben zeer uiteenlopende, toffe taken. Meer informatie vind je hier!

Ik wil een klacht indienen, hoe doe ik dat?
Vervelend dat je ergens ontevreden over bent. Laat het ons vooral weten via info@karavaan.nl, wie weet vinden we samen een oplossing!

Volg ons op social media!